יום רביעי, 20 בינואר 2010

מכתב על ט"ו בשבט


לאבי שלום רב!

חג ט"ו בשבט הגיעה ולמדנו הרבה דברים.
אני יודע הרבה על ט"ו בשבט.
למשל נהוג לאכול פירות יבשים והשקדיה מלבלבת.
אבל אני הספר על השקד.
עץ השקד הוא עץ פרי ולא סרק.
לעץ השקד מלבלבים פרחים.
התאריך בו העץ מלבלב הוא ט"ו בשבט יש שני סוגים של עצי השקדיה
אחד תרבותי ואחד שקד בר.
חודש שבט הוא בחורף.
שתחזור מח"ול נצא לחורשה לצלם את השקדיה.



ממני:עמרי





תגובה 1:

  1. לעמרי היקר,
    התרגשתי מאוד לקרוא את הרשומה שכתבת לי. אני מתגעגע מאוד.
    אני ממשיך לעקוב בדריכות ובהערצה אחר הבלוג שלך, גם כשאני לא בארץ, כי אתה כותב על דברים חשובים באמת.
    אתה בטח זוכר שהיינו בכפר תבור, בחנות שמוכרת מוצרי מרציפן בכל מיני צורות וגדלים. אחר כך ראינו סרט על תהליך עשיית המרציפן משקדים - תהליך שהחל באיטליה, ולבסוף עשינו סדנה של צורות במרציפן (בעיקר של חיות).
    המרציפן מאוד טעים ומאוד מתוק, אבל הוא לא יותר מתוק ממך! אתה מתוק יותר מכל ממתק שאי פעם הומצא או יומצא בעתיד.

    אוהב ומתגעגע,
    אבא (ארצות הברית)

    השבמחק