יום חמישי, 14 בינואר 2010

מכתב


13.1.2010
למשפחתי היקרה,
אני צריך לנסוע למיאמי ולילדים אני יקנה לכם wii.
אני מיצטער שברחתי כי אמרו לי בחמש בערב אז לא היה לי זמן.
כיף לי פה ואני ישלח לכם את התמונות
אני במיאמי:
שהגעתי למיאמי ראיתי הרבה דברים,
אז התקשרו אלי ואמרו לי לקחת רכבת אקספרס "לניו יורק".
לקחתי מונית לתחנת הרכבת וקניתי כרטיס לנסיעה.
אני ברכבת האקספרס:
כאשר הייתי באמצע הנסיעה האינדיאנים קפצו על הרכבת
אז אני התנדבתי להגן על הרכבת עם עוד לקוחות.
הם שברו את החלונות, עשינו קרב אגרופים וחיסלנו אותם.
חלק ניפצעו, אך אני שרדתי.
אני בניו יורק:
לקחתי מונית מהתחנה והשכרתי חדר במלון.
לאחר 7 שעות הלכתי לדיסקוטק ושם דיברתי עם מי שהזמין אותי.
אז הוא נתן לי מיליון דולר וחזרתי הביתה עם מליון דולר ו-wii, כמובן.

2 תגובות:

  1. לעומרי היקר,
    מכתבכה היה מאוד מהנה בטח.
    אני רואה לפי מה שכתבתה שהיה לך כיף בדיסקוטק.

    השבמחק
  2. שגיא ,
    תודה על תגובתך
    ואני נשבה היה כיף שם

    השבמחק